Inovovaná Efecta 95
- nová aditiva zcela odstraňují usazeniny v motorech s přímým i nepřímým vstřikováním
- udržuje motor i palivovou soustavu v čistotě
- chrání kovové části před korozí
- snižuje emise škodlivých látek
*Ověreno dle metodik CEC TDG-F-113 a CEC F-05-93 v nezávislé laboratoři SGS.


Změna délky vstřiku při použití neaditivovaného benzínu vs. Efecty 95
Neaditivovaný benzín zanesl vstřikovače natolik, že bylo dosaženo maximální doby prodloužení vstřiku. Řídící jednotka musela reagovat snížením výkonu, čímž doba vstřiku klesla (charakteristický zub).
Po přepnutí na vylepšený benzín Efecta 95 je okamžitě patrný nástup čistícího efektu a rychlé snižování doby vstřiku. Ta se nakonec již po pouhých 8,5 hodinách vrací na původní úroveň a ve zbývající části testu je patrné, že Efecta 95 zabraňuje tvorbě nových usazenin a drží vstřikovače v čistotě.
Palivo Efecta Diesel
- zcela vyčistí zanesené vstřikovače již po 16 hodinovém provozu *
- cetanové číslo okolo 54 jednotek zajišťuje oproti ostatním standardním naftám na trhu vyšší výkon motoru a nižší spotřebu
- chrání motor a palivovou soustavu před korozí
- protipěnivostní přísady umožňují pohodlnější a rychlejší tankování
*Ověřeno dle metodiky CEC F-98-08 v nezávislé laboratoři SGS.


Změna výkonu motoru při použití neaditivované nafty vs. Efecty Diesel
Snížení výkonu motoru bývá často způsobeno zanesením vstřikovacích trysek. Po 32 hodinách chodu motoru na neaditivovanou naftu jeho výkon poklesl o 5 %. Po zavedení Efecty Diesel začal výkon motoru neprodleně růst a po 16 hodinách dosáhl původní hodnoty.